Shutterstock_45321508

Complimenten en klachten

Kindt Uitvaartzorg streeft naar een uitstekende service en dienstverlening. Om te toetsen of onze dienstverlening naar wens is verlopen zenden wij u enkele weken na de uitvaart een enquêteformulier toe. Aan de hand van dit enquêteformulier kunt u ons kenbaar maken of u tevreden bent over onze dienstverlening. 

Vorig jaar werd onze dienstverlening door nabestaanden gemiddeld met een 9,2 beoordeeld.

Mocht u graag op een andere manier een compliment of klacht willen doorgeven, dan kan dat uiteraard. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat u suggesties heeft ter verbetering van onze  dienstverlening. 

E-mail een klacht, compliment of suggestie naar Kindt Uitvaartzorg.

Klachteninstituut

Mocht u een klacht hebben, dan nemen wij deze binnen twee weken in behandeling. Wij nemen iedere klacht serieus en gaan met u in gesprek om deze klacht zo netjes mogelijk en naar uw tevredenheid op te lossen. Mocht u desondanks toch nog de behoefte hebben om de klacht bij een onafhankelijke instantie neer te leggen, dan vindt u onderstaand een onafhankelijke instantie die uw klacht in behandeling neemt en een bindend advies uitbrengt. 

Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen (voor klachten over uitvaartverzorging, crematoria en begraafplaatsen)
Postbus 92
5600 AB Eindhoven

E-mail een klacht naar het klachteninstituut